.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهید طوسی؛ شکوهی راستین از شجاعت مردان بی ادعای مازندران است
آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه و ربیع فلاح استاندار مازندران به مناسبت سالروز شهادت سرلشگر پاسدار شهید محمد حسن طوسی در پیام مشترکی شهید طوسی را شکوهی راستین از شجاعت مردان بی ادعای مازندران بیان کردند.

به گزارش شمال نیوز، آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه و ربیع فلاح استاندار مازندران به مناسبت سالروز شهادت سرلشگر پاسدار شهید محمد حسن طوسی پیامی را صادر کردند.

متن پیام به شرح ذیل است:

با سلام و درود بر ساحت مقدس امام زمان(عج)، همزمان با فرارسیدن بهار طبیعت، بار دیگر، عطر دل انگیز سالگشت شهادت مردی از تبار عشق و ایثار، مشام جانمان را نوازش می دهد.

سردار سرلشگر شهید محمد حسن طوسی، شکوهی راستین از مقاومت و شجاعتِ مردان بی ادعای این سرزمین پاک، "مازندران" است. مدال افتخاری که او در عرصه جنگ و مبارزه با دشمنان نظام و انقلاب بر گردن نهاد، موجب آن شد که بعدها مدالی از جنس افتخار و عظمت، به یادگار از سوی مقام معظم رهبری بر گردن خانواده ی نستوه او نهاده شود.

نقش ارزنده و کلیدی این شهید در عملیات غرورآفرین "والفجر8" که یکی از عملیات های غرورآفرین و البته پیچیده و کارساز در 8 سال دفاع مقدس بود، بر همگان آشکار است.

او و هم رزمانش در واحد اطلاعات و عملیات لشکر 25 کربلا با تدبیر قوی اطلاعاتی و همت والا، زمینه ساز عملیاتی موفق و اعجاب انگیز برای نیروهای پیاده شدند که پس از گذشت سال ها، ایده های طراحی آن مورد توجه نظریه پردازان بزرگ نظامی دنیا است.

این شهید والامقام و پیرو راستین حضرت امام (ره) در عرصه مبارزه و رزم، با اهدای خون خود، سرمشق جوانان این وطن شده تا امروز مدافعانی راستین از گوشه و کنار این آب و خاک، فرسنگ ها دورتر از این مرز و بوم، در راه دفاع از حریم امن اهل بیت، به ویژه حضرت زینب(س)، جان خود را در طبق اخلاص نهند تا خاک ایران اسلامی از گزند دشمنان و کینه توزان در امان ماند.

گرامی می داریم یاد و خاطره پدر و مادر شهید را که با تعلیم آموزه های ایمانی، همراه با اشک بر امام حسین(ع) در حسینه متعلق به خود در روستای طوسکلا، راه و رسم حسینی زیستن و ظلم ستیزی را به فرزندان خویش آموختند تا نامی نیک و یادگاری ارزشمند از حماسه و شهادت را برای نسل های پس از خود باقی گذارند و همچنین در این مجال، گُل واژه "صلوات" را تقدیم می داریم بر روح عرشی پدر شهیدان طوسی که در سال گذشته، دعوت حق را لبیک گفت و در جوار امن سه فرزند شهید خود در بارگاه قُرب الهی ماواء گرفت. (انشاءالله).

امید است همه ی ما با الگو گرفتن از این مردان راستین و بی ادعا در سایه منویات مقام معظم رهبری در سال مزین به" اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال" جهت سربلندی، شکوفایی و آبادانی ایران عزیز و مازندران سرسبز، بیش از پیش بکوشیم./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.627 seconds.